Eenvoud leidt tot vermenigvuldiging
M.b.t. weloverwogen communiceren zijn we van mening dat het belangrijk is om de simpele dingen goed te doen. Waar het gaat om marketing, communicatie en reclame willen ontwerp- en reclamebureaus soms zo snel mogelijk doorschakelen naar ingewikkelde strategieën en vergezochte marketingplannen, om zo hun werkveld te monopoliseren. Deze werkwijze is ook wel te vertalen naar “als je grootste winstgevende oplossing een hamer is, ben je geneigd ieder probleem als een spijker te zien”. Dixid werk nadrukkelijk anders; onze werkwijze is laagdrempelig en slagvaardig.
We brengen de juiste richting aan
De trots, de ervaring en het vakmanschap binnen uw organisatie dient te worden vertaald naar huidige en potentiële afnemers, cliënten en klanten. De vraag is: welke informatie is juist van belang voor uw markt en welke informatie heeft minder identificeerbare meerwaarde. Door uw organisatie en assortiment op een herkenbare en gestructureerde wijze over het voetlicht te brengen, is de kans van slagen groter.
Onze stelregel is dat uw organisatie ‘van binnen naar buiten’ gaat communiceren door 4 stappen te volgen gedurende het ontwerpproces:
-
Inventariseren
Door goed te luisteren besparen wij veelal een marketing- en communicatierapport, uw tijd en geld wordt op een rendabele wijze ingezet.
-
Structureren
Dixid stuurt voortdurend aan op een logische, overzichtelijke en begrijpelijke indeling, binnen uw huisstijl én richting uw doelgroepen.
-
Realiseren
We ontwerpen, creëren en leveren kant en klare diensten en producten op maat. Van analoog tot digitaal; 2D en 3D; statisch en geanimeerd.
-
Communiceren
Achter de schermen loopt het communicatie-DNA van uw onderneming bij ons door, zo blijft uw bedrijfsuitstraling altijd op niveau.