Globaal onderscheiden we 4 stappen per opdracht, die we in meer of mindere mate afwerken om tot een kant en klaar eindresultaat te komen:
• Stap 1) Inventariseren (Het vooroverleg)
• Stap 2) Structureren (De hiërarchie)
• Stap 3) Realiseren (De uitvoering)
• Stap 4) Communiceren (De voortzetting)
Stap 1: Het vooroverleg
“Vorm volgt functie” is de gouden regel waar we bij Dixid al onze grafische ontwerpen en bijbehorende communicatiemiddelen op baseren. Een gedegen vooroverleg vormt het fundament van een optimaal functionerende reclamestrategie / promotiemiddel of reclame-object. Dit geldt voor uw huisstijl, drukwerk, website, social media, binnen- en buitenreclame etc. Een goed ontwerper laat de vormgeving de boodschap dragen, niet andersom.
Een goed begint is meer dan het halve werk
Afhankelijk van het communicatiemiddel nemen we de bijpassende tijd om vooraf goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, om vervolgens ze veel mogelijk te adviseren vanuit onze ervaring. Samen bepalen we een optimaal nut van uw uiting, of het nu gaat om een visitekaartje, een volledig ingerichte website of een verlichte gevelreclame.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie over onze oplossingen?
Wij staan voor u klaar d.m.v. korte lijnen, eerlijk advies en efficiënte resultaten.
Tijdens kantooruren kunt u bij ons terecht.
Mail naar: Ronald@dixid.nl
Of bel direct met de multimedia ontwerper: 06 23 73 65 60